tidigt men ändå inte.

Klockan är nu 08.22 när jag börjar skriva detta. Jag har satt mig in i att jag ska vakna kl 8 varje morgon för att ställa om kroppens dygnsrytm och för att kunna umgås med familjen på ett bättre sätt. Jag behöver en väckarklocka egentligen och ska införskaffa en sån så snart jag kan men idag hade jag tur för Eva ringde 07.55 och väckte mig...fast hon ringde såklart inte av den anledningen, utan hon ville ha skjuts från Hofors till Sandviken eftersom hennes buss inte skulle komma förän 08.15, tyvärr så skulle jag aldrig hinna till hofors och till sandviken på den tiden eftersom jag inte ens var påklädd och också skulle behövt äta lite innan jag kör bil...jag var klar med frukosten 08.15.
Tyvärr Eva...hoppas verkligen att ni inte fick problem med lärarna.


Idag ska Amanda och jag åter igen gå till öppna förskolan...det var ett tag sedan vi var där nu och Amanda blev glad när jag berättade att vi skulle dit. Danne ligger och sover och jag tycker det är bra att även han kan få sova ut ibland, och som nu passar det ju bra då han har jobbat 12timmars nätter och inte sovit så mycket de dagarna.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det gick bra, men det hade varit bättre om den där irriterande saken hade nämnt Innan att han inte åkte föränn kvart över... Missade den rätta bussen på grund av honom. >:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback