Dripp Dropp-LO

gjorde en ny Lo igår och vill gärna höra vad ni tycker

enkel LO



Igår hittade jag info om en ny Scrap och Stämpelmässa i Gävle och den bara måste jag gå på.
Det är den 6 september, kl 11-16 i Folkets Hus på KlockarCallesgata så vet ni inte vad ni ska ge mig när jag fyller 25 år på fredag så hintar jag om att jag vill ha scrappgrejjer eller pengar att köpa för då ni kanske inte vet exakt vad jag vill ha och scrapsaker kostar ju så mycket att jag alltid behöver bidrag till det :-)

Kommentarer
Postat av: eva

Den blev ju jätte bra! Men scrappa mer, ja vill se mer! :P

2008-08-28 @ 22:58:07
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Leena

just nu har jag inte haft tid att scrappa...försöker brodera lite däremot(julkalender) men det går segt där också. Om ca 1 vecka ska jag iaf på scrap och stämplemässa i Gävle och efter det kanske det blir lite fart igen

2008-08-29 @ 19:45:39
URL: http://mylifeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0