Pepparkakshus

Igår kväll satte jag ihop pepparkakshuset(med kristyr och gelatinblad till fönster) så det skulle torka ordentligt till Amanda skulle sätta dit godiset.
Amanda hade jätte kul när han satte dit godiset och på baksidan så sitter alla huller om buller men på framsidan har hon färgkoordinerat Non Stopen.
Så här ser det ut när allt är färdigt...fast jag funderar på om man skulle ha haft ett litet rådjur där någonstans också och kanske ett värmeljus så det blir lite mys



Har ni gjort era pepparkakshus? Jag vill gärna se hur det ser ut så lämna er bloggadress





Jag önskar mig en BIA(= Bind It All) i julklapp och jag tänkte att jag lägger in en bild på den här
Med den kan man bland annat göra egna album i olika storlekar men också mycket annat kul.
Bilden har jag lånat från www.pappervinden.se , Pappersvinden är en Scrapbutik i Falun dit jag bruka åka ibland och de har ett rätt så bra sortiment och annars blir det Panduro i Borlänge. Men mest av allt så fördrar jag Stämpel- och scrapmässan i Gävle för det är så skönt med flera olika butiker (som man kanske inte skulle ta sig till annars) på samma ställe. En sådan mässa är det i Gävle den 2 Maj har jag nyligen fått veta och jag ser fram emot den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0