Backa

Oj vad det känns som att man bara har släppt allting och inte tar sig för att göra det som är viktigt.
Idag ska jag iaf ta mig i kragen och sätta mig och boka klasser, måste komma igång igen börjar få väldigt dåligt med pengar och att jag i överhuvudtaget inte jobbar hjälper ju inte precis.
Har plockat fram i stort sett allting jag behöver men ska vänta till de flesta har slutat jobba innan jag ringer.



Imorrn ska tydligen den första snön komma och kanske ligga kvar några dagar också.
Får se hur det blir...ska iaf plocka undan lite grejjer ute idag så att de inte blir snö på dem.


Övningskörde igår ute i Högbo. Backning var vad som stod på tablån och jag lärde mig en hel del av min bonuspappa Mats, han är väldigt händig och bra och ha till mycket ,ibland vet man inte vad man skulle göra utan hans hjälp. Det här är en av de gånger som man inser vad han egentligen betyder för en själv. Det är bara svårt att förmedla det, får hitta på nått till Fars dag som är snart.

Kommentarer
Postat av: Neta

Idag såg jag Dig... Du stod och väntade på bussen..
Vi körde förbi, jag körde och Lase satt bredvid.
Du tittade rätt på mig.. men ingen reaktion..
Jag ville inte stanna för jag tänkte att kommer busen så hinner vi i a f inte prata...
Vi skulle bara till ICA annars har jag kunnat stanna och kolla om jag kunde ´skjutsa Dig..

Synd med uppkörningen..
Jag som höll tummarna sååå hårt..
Men det går nog bra nästa gång ska Du se..
Ja det är mycket konstigt med högerregeln här.. inte många som kör efter de reglerna i denna stad inte...
Och inte stannar dom och släpper fram dom som är i rondellerna heller..
Det är som rally.. alla ska först.

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Neta

OK, jag kanske dyker upp hos Dig någon dag...
Eller så kommer Ni hit..
Alabastergatan 12...
Men ring gärna innan så att jag är hemma..
21 46 28

Natti, natti!

2007-10-10 @ 21:36:47
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Jag igen..
Glömde svara Dig..
Jo, jag har ju flera sidor så jag har en massa vänner som skickar mycket kul..
Men allt kan man ju inte sätta in..
Men låna gärna av mig om Du gillar nåt..
Så gör vi ju alla, vi lånar av varandra...

Hej då, igen!

2007-10-10 @ 21:38:12
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Kanske tittar över i helgen då..
Skulle vara kul att träffas..
Det är ju inte långt mellan oss...
Hör av mig innan..
Kram Neta!

2007-10-11 @ 08:08:57
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback