Skit också!!!!!!!!!!!!!!!

uppdatering: Det gick åt H**v**e
Inget leende på läpparna här inte..jag fick en gubbe som egentligen är pensionerad men jobbar 2 dagar i veckan p.g.a att de har så mycket prov just nu.
1. Jag körde för fort när jag kom till nya hastighetsskyltar
2. Jag backade inte alls bra(jag har en tendens att glömma vilket håll jag ska vrida ratten när jag backar för att bilen ska gå åt rätt håll),
3.Skulle göra en vänstersväng på landsväg och blev kuggad eftersom jag hade 2 bilar bakom mig och jag svängde ändå(deras jäkla nollvision)
4. Råkade missa ett ställe där det var högerregel och kom på det precis efteråt, det var vid vägen som kommer ut ifrån parkeringshuset(Ni som bor i Sandviken vet vart jag menar)

Vi som har så fruktansvärt dåligt med pengar också ska vi behöva betala ytterligare nästan 1200kr för en uppkörning
 
Jag är så förbannad och ledsen, det var ju så dumma fel och att bli kuggade för dem känns inte alls kul.
Till råga på allt så får jag inte boka ny uppkörning förän imorrn eftersom gubben måste lämna in pappren först också ska de registreras. Vilket innebär att jag säkert får vänta ytterligare 1 månad innan nästa uppkörning. Jag som hoppades att jag skulle slippa halka, snö, regn och mörker när jag kör upp men så blir det väl inte

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackas dig, tag lärdom av felen du gjorde,ta nya tag och se framåt de skulle jag göra, kramar mamma.

2007-10-08 @ 15:57:46
Postat av: Eva

Vad synd att det inte gick bra.:( Men det du inte dör av härdas du av. :) Hoppas det går bättre nästa gång, då har du ju kunnat träna mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback