Besök

Nu på kvällen har Pappa, Barbro och Cindy deras charmtroll till pudel varit hit en sväng och gratulerat mig på 25årsdagen(som är imorgon för er som inte redan vet det). Jag fick en väldigt fin och robust lykta i stål som man kan ha blockljus i...den är bara så fin och får för tillfället ha sin plats i hörnet där vi haft fiskarna förrut(matsalen), pappa hade tänkt att vi kunde ha den inne lr ute på trappen  och det var faktiskt en bra tanke. De hade också köpt en väldigt fin Passionsblomma som jag snart insåg att jag måste byta kruka på för den är alldeles för liten. tänka sig nu har vi hela 2st blommor inomhus får se om denna blomma  också vill överleva...rosen jag fick av Danne på Morsdag har ju trivts så pass bra att jag fick plantera om den.

åh jag hoppas faktiskt på att någon vill ge mig lite pengar att köpa scrappgrejjer för eftersom det är mässa i Gävle den 6 september och scrappsakerna är ju så dyra men det är en fantastiskt rolig hobby. Sen är det vårt för andra att köpa scrappgrejjer åt mig eftersom de är lite krångliga att få tag på och de vet ju inte vad jag vill ha.

får se hur många som dyker upp imorrn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback