vad har jag gjort?

Sitter just nu och försöker komma på vad jag har gjort under den här veckan så jag ska kunna skriva ner det.

Vet bara att igår(18/12) så gjorde jag ischoklad på kvällen och resten av dagen gick åt till att plocka lite här och där...ja just ja sedan var ju min farmor och farfar här för att önska God Jul och överlämna Amandas julklappar också.

Idag(19/12) har jag skjutsat  Danne till jobbet och sedan tillbringade Amanda och jag en hel del tid i Valbo för att hitta julklappar till hennes 3 kusiner, köpte också lite julklappaspapper och band.

Så här på kvällningen så har vi(Amanda, Eva och jag) pysslat lite. Det blev 4 st ljuslyktor, 5 st smällkarameller, 3 st tomtar av toarullar, 1 ängel och några små saker av pipränsare.

Jag har också gjort lite ny ischoklad då jag fick för mig att det ska vara mörk choklad till dessa och inte ljus som jag gjorde igår...men vet inte om jag tyckte det blev så mycket skillnad smakmässigt, båda smakar ju pepparmint ;-)

Men vad jag gjorde tisdag och onsdag kan jag absolut inte komma ihåg...måste ha varit väldigt tråkiga dagar.
 
Jag kanske kommer på det till imorgon...nu ska jag sova

god natt
  

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Ta en stund varje dag och skriv så tappar du inte bort det viktiga.

2008-12-20 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback