Börjat städa

Idag har vi plockat ner gardinerna och tvättat fönstren...vilken intressant början va ;-)

Ja jag har börjat så smått med advenststädningen, men jag har ju en hel vecka på mig så det är ingen stress...stress gör bara att julen kommer kännas jobbig och just stressig.
Fönstren har iaf blivit rena och de får inga gardiner förän jag har dammsugit och torkat golv och dammat av ..ja ni vet ju hur en städning går till :-)
Tillfrisknar från en rejäl förkylning nu också..jag har varit helt slut i hela kroppen vilket också gör att jag inte kan städa riktigt i den tackt jag hade kunnat annars.


Danne ska snart åka till jobbet och Amanda är hos B-M och Stefan till imorgon och det innebär att jag har en lugn kväll alldeles för mig själv.


Vi har börjat fått lite mer ordning i sällskapsrummet nu också och eftersom vi inte har något spel/pysselbord där än så känns det lite tomt med denna stora yta. Längtar till vi hittar ett bord som passar...det ska vara ett runt bord med tillhörande iläggsskivor så man kan sitta flera och spela/pyssla runt bordet, färg spelar inte så stor roll då det alltid går att måla om men då får det inte vara så mycket krussiduller på det (annars ska det vara vitt).


Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback