Fars dag idag!

Ja idag är det Fars dag och Amanda har varit hur duktig som helst och hjälpt till att mäta upp ingredienserna till en kladdkaka som hennes pappa har pratat om ett bra tag nu att vi skulle kunna köpa...men varför köpa en när det blir så mycket godare när man bakat själv.
Danne blev iaf glatt överraskad när han kom hem och Amanda sa Grattis på fars dag och gav honom en stoooor kram och sedan sade åt mig -"Mamma, ta fram grädden nu"...sedan drog hon in Danne i vardagsrummet där jag hade dukat upp...när amanda sa grädde så trodde Danne att det var chokladpudding jag gjort men tji fick han ;-)
Amanda själv som är mest förtjust i grädde åt faktiskt upp sin lilla bit kladdkaka och bad även om påfyllning.

Jag ringde till min bio.pappa också och grattade på farsdag och frågade lite hur det var...vi pratade en liten stund iaf men som vanligt hade han inte tid mer utan var tvungen att få undan lite på jobbet så han kunde åka hem sen.

Ikväll ska Danne och jag mysa framför tvn...han hyrde några filmer igår bl.a Over her dead Body med Eva Longoria Parker och den är jag sååå sugen på att se då den verkar kul


Amanda har förövrigt varit jätte duktig hela veckan då hon inte sagt ett ord till Danne om att vi skulle baka någon kladdkaka idag :-D

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh! är det den filmen när frun blir ett spöke?

Postat av: Scraptroll

japp...och snacka om rolig film, den är definitvt ett måste när det kommer till filmer

2008-11-09 @ 22:57:02
Postat av: Eva

jag vill se den! :O

2008-11-10 @ 19:15:16
URL: http://daydreama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback