ingen mobil

den 25 juni i år var jag till Elgiganten i Valbo och köpter mig en ny mobiltelefon...dagen efter fick jag byta till en ny då den första inte ville fungera.
Idag har jag tröttnat på att det kommit in damm bakom skärmen som är ivägen så man knappt ser något och att batteriet är så dåligt att trotts att jag laddade det idag efter 1 timme var nere i 13% styrka. Det har alltså varit så här ett tag nu men jag har inte åkt in med den.

Nu är det iaf gjort och jag kanske inte får tillbaka mobilen förän om 2-3 veckor, de hade slut på lånetelefoner också så jag är helt utan mobil...kommer nog kännas konstigt att vara utan mobil så länge det är ju där jag har klockan också.
Vill ni ha tag på mig får ni Ringa Danne lr på hemtelefon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback