städat lite till

Orken fanns kvar idag också :-D
Jag har dammsugit, torkat golven och städat toaletten.

Har satt upp  julgardiner i 3 fönster(gäst/scraprummet, vårat sovrum och i stora fönstret i sällskapsrummet) att endast 3 fönster är klara kommer sig av att när jag skulle plocka fram julgardinerna så låg de inte i linneskåpet, efter en hel del funderande kom jag på att de låg i en stor svart säck i tvättstugan och behövde tvättas...vi lade ner dem i säcken efter jul och sedan han vi inte tvätta dem innan flytten och sedan blev de helt enkelt bortglömda.
Nu ligger de iaf i tvättmaskinen och jag ska snart gå ner och hämta dem så de kan hängas på tork.




Danne fick åka och hämta Amanda på eftermiddagen fast vi trodde att eftersom vi skjutsat Amanda så skulle de skjutsa hem henne igen men tydligen inte så nästa gång får de hämta henne.
Amanda har iaf haft kul och hon hade varit så duktig och gått och lagt sig i tid alldeles själv(varför fungerar inte det hemma?) och sovit länge på morgonen med bara ett toabesök runt 6 tiden.

Väl hemma igen så var hon väldigt kramig och satt i knät på mig och ville att jag skulle pilla henne på ryggen och magen(jag drar med fingrarna över hennes hud/kliar utan naglar och hon tycker det är skönt och mysigt).

Nu ska jag lägga Amanda ochs sedan ska jag hoppa in i duschen

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback