soligt

Det är svårt att så här i efterhand komma på vad man har gjort  de dagar som har gått. I måndags var iaf Amanda och jag till Öppna förskolan och vi prickade in rätt vecka visade det sig då Elin en av Amandas kompisar på öf var där så de lekte lite tillsammans och målade mängder med bilder båda två.

Igår stannade vi bara hemma hela dagen men blev inte så mycket gjort...idag däremot så skiner solen och jag känner mig piggare...ska försöka få lite rent både här och där medan jag känner för det.

Hoppas ni får en härligt solig dag:-D

Kommentarer
Postat av: Fjungis

Konstigt att det ska vara så svårt att få något gjort ! Läser det ofta hos dig i dina bloggar . Att hålla rent runt sig själv och sin familj kan väll inte vara så betungande. Det var något som jag hadde med mig hemifrån i min uppfostran. Men det är klart alla är vi olika.

2008-10-29 @ 12:47:37
Postat av: Scraptroll

jo jag tycker att det är drygt att städa och jag ser inget konstigt alls med det. Att städa är inte precis en rolig syssla men ett måste. Såklart har jag också lärt mig att man ska ha rent runtom sig vore ju konstigt annars men det behöver inte betyda att amn tycker det är kul.

2008-10-29 @ 13:35:32
Postat av: Jaså

Jag tror att man orkar mer och mår mycket bättre om man har ordning och reda omkring sig och håller rent.Detsamma med sig själv och sin kropp, sköter man om den och håller sig fräsh och klär sig snyggt. Dessto sunkigare folk har det och klär sig, dessto negativare och slöare verkar dom bli.

2008-10-29 @ 19:23:20
Postat av: Eva

Jag anser att du ska sluta Hacka på henne nu. Du vet inte ens hur hon har det hemma och hur hon är i irl. JAg tror knappast att du är perfekt heller.

2008-10-29 @ 19:44:44
Postat av: Jaså

Eva - jag vet inte om du svarar mig eller fjungis.Men jag tycker att jag uttryckte mig generellt - ligger det inte någonting i det?Jag tror Scraptroll är så smart så hon fattar.Det var menat att peppa henne lite, och vad jag vet om henne är ju det hon skriver här - jag har aldrig påstått att hon har stökigt.

Tycker bara det är synd att någon lägger sin energi på att tycka allt är jobbigt istället för att se sina egna möjligheter och val.

2008-10-29 @ 22:02:18
Postat av: Scraptroll

Till Fjungis och Jaså: Ni kanske båda två tycker att just era kommentarer borde peppa mig(och jo jag förstår det)men tyvärr är det inte så.



Jag har funderat flera gånger varför två helt anonyma personer har valt att gå in i just min blogg och följa mitt liv eftersom ni verkar tycka att jag bara skriver en massa dumheter.



Visst håller jag med er i mångt och mycket av det ni skriver också men oftast så känns det bara som kritik och det får jag tillräckligt ändå, både av andra och av mig själv.







Eva tack för att du ställer upp för mig :-)

2008-10-29 @ 22:17:44
Postat av: Eva

jaså- missade att det var två olika personer som skrev.(ursäkta för det)Men jag menar nog bådas komentarer, och håller med till viss del. Men man kan inte påstå att man vet hur en männsika är och har det genom att läsa i en sällan uppdaterad blogg.



scraptroll- självklart. ^^

2008-10-29 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback