Fler olyckor + en uppd.

som jag skrev i förra inlägget så sabbade vi grannens gräsklippare men fick idag veta att det inte var något farligt utan att efter stenarna åkt i maskinen så hade Danne lutat på klipparen för att kolla bladen och då ran det upp bensin/olja i motorn och därför rykte det om den och så...vi lånade den igen idag så nu är gräsmattan fin:-)

vid sjutiden nu på kvällen hände det däremot en liten olycka här hos oss...
...jag var påväg ner för trappen och halkade till och föll från fjärde trappsteget nerifrån, i farten så försökte jag få tag på ledstången för att stoppa fallet men lyckades bara med att spinna runt ett varv landa snett på baken och slå i bakhuvudet. Som tur var så har vi rätt så mjukt golv och jag har faktiskt inge ont(förutom lite huvudvärk) och ingen bula heller och jag hoppas verkligen att det inte blir värre till imorrn för då ska jag ju på Scrap- och stämpelmässa i Gävle helt på egen hand:-)

Efter fallet så kände jag mig såklart lite trött men kunde inte bedömma om det bara kom sig av att klockan var mycket och såklart var lite av chocken av att ha fallit.
Rakade av Danne håret igen...vi gick ut på gräsmattan och gjorde det för då slipper man plocka upp allt hår efteråt och när jag kommer in och ska ställa ner trädgårdsskorna(stövlar utan skaft) så tappar jag taget så de hamnade rakt på lilltån, gjorde ont en liten stund men sen gick det över. Sen ropade Danne att jag skulleta m ed mig en sax för jag hade missat lite och precis utanför toaletten så tappar jag taget och den hamnade å min andrfa fot som tur var med flatsidan.

snacka om att vi känner oss lite otursförföljda just nu. Igår så var jag alldeles snurrig med och sade bara fel hela tidne och tänkte inte ens på det själv förän Danne påpekade det några gånger och då tänkte jag nästan gå och lägga mig igen*ler*

Nu ska jag iaf gå och sova

Go natt

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar vilken otur ni haft den senaste tiden! Hoppas det blir bättre snart :)

2008-09-06 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback