Med på tv

Ja idag har jag tydligen varit med på tv lr det heter väl i tv egentligen.
"Färjan" som visas på kanal 5  filmades i tax freen på Cinderella i våras när jag och Danne var med ombord.
Det komiska är att det stod lappar om att kamerateamet var ombord o.s.v och de stod och filmade i tax freen när en bartender skulle dema nån sprit som jag ville smaka på och jag tyckte att jag aktade mig men tydligen inte  tillräckligt ändå för när programmet var slut så fick jag samtal från både mamma och Cicki samtidigt(den ena på hemtelefon och den andra på mobilen).
Tyvärr så missade jag det själv eftersom jag tittade på "Top model 10" på tv3 men "Färjan" går ju i repris på fredag och då ska jag absolut titta.

ja då var man tv kändis då...fast jag tor inte att så många skulle komma ihåg mig från de sekunder upp till minuten jag var med i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback