Inte klar :-/

Idag har jag suttit hela dagen och försökt få färdigt kalendern jag broderar..den ska ju vara helt färdig till på måndag när första paketet ska öppnas.
Vette tusan hur jag ska lyckas, men jag måste ju ge det en chans. Ni kan ju tänka er hur ont i nacke och rygg jag har nu men jag ska kämpa vidare ändå.

Tyvärr blir ju Amanda lidande under tiden som jag sitter eftersom jag endast kan koncentrera mig på broderiet just då.
Men hon ser fram emot alla paket som ska hänga i den sedan och det gör att hon iaf försöker hålla sig på rummet men ibland kommer hon in till mig och säger  -Vad söt den är! och då blir man ju väldigt glad :-)

Har lite tid på mig imorgon också som tur är men sen ska jag festa med några kompisar på kvällen och dan efter kanske man inte mår sådär tipptopp men om jag kan och behöver får jag väl sitta med broderiet på söndag iaf.



Sååå...hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli riktigt spännande att se hur den ser ut!! För du lägger väl upp ett kort hoppas jag? ;P



Ha en härlig lördag!

Kram

2008-11-29 @ 10:57:55
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0