Tröstpris


Igår fick jag äntligen mitt tröstpris från Pysselparadiset.se och jag blev glad när jag upptäckte att det var två små rullar med punchinella i rött och metallic(två färger jag inte hade redan) + en liten gullig stämpel (en bil med väskor på taket och det tittar ut en hund genom ett fönster).




Har bestämt mig för att flytta min scraphörna in i gästrummet. Det känns så onödigt med ett helt rum för gäster som bara behöver en säng och sover hos oss högst nån gång i månaden.
Ja, så nu blir det till att flytta om lite så jag får plats med allting inkl. sängen.

Då blir det lite mer plats i sällskapsrummet för datorerna, ev. tv som ska in där så småningom och även ett runt bord  för sällskapsspel lr sällskapspyssel.

jaja vi får se hur det hela slutar :-D

Lägger såklart upp bilder när det är klart men det kan ta ett tag för jag behöver en del hjälp av min man och han jobbar rätt så mycket nu och är trött när han kommer hem

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jättefin scrap-hörna! Du är ett lyllo!! Ljust och fint!



Ulrika

2008-10-19 @ 11:58:04
URL: http://hemmahosulrika.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0