Utmaning...

Idag har jag gjort en LO till veckoutmaningen(som slutar idag) på svensk scrapbooking.

temat var Glömska och så här blev mitt bidrag
Jag valde att scrappa om något som jag egentligen önskar var ogjort men som jag nu bara skulle vilja glöma bort.

Ca 1 år innan min bonusfarmor avled så bråkade vi riktigt ordentligt för första gången och efter det bråket så träffades vi aldrig mer...och jag ångrar det så mycket ,men jag ångrar egentligen inte anledningen till bråket...som var att hon rackade ner på min yngsta lillasyster(som är hennes bio.barnbarn) och jag kunde inte stå ut med det utan blev fly förbannad. jag tröttnade helt enkelt på hennes hackande som jag själv fått stå ut med en del...men jag har också goda och bra minnen av henne och de kommer jag alltid ha kvar.

Här är iaf resultatet:



Närbild på dikten som jag skrivit alldeles själv





Den här gjorde jag till Eyovine´s utmaning där man skulle inspireras av ett bokomslag.
(Ingen vinst  tyvärr)

jag har sytt med rosa tråd runt LOn men det syns dåligt...LOn ser mycket bättre ut på riktigt


Kommentarer
Postat av: Bark

Fina Lo:S. Visst är det tråkigt med sånna här saker som du gått igenom. Jag känner med dig, och har viss förståelse. Min bonusfarmor ställde till mycket i sitt liv. Skulle bli ett långt inlägg om jag skulle dra upp allt, men när min farfar blev dålig och dog så förlät vi allt, men bara ett par månader efter så föll allt tillbaks och hon vart sitt gamla vanliga jag igen. När hon väl dog blev det advokater mm. Så trist, det var ju ändå min farmor.



Kram Lotta

2008-10-20 @ 08:19:57
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: mia

fin dikt och jättefina los =)

2008-10-21 @ 19:37:08
URL: http://miaspysselverkstad.blogspot.com/
Postat av: yoli

Hej tack för din fina kommentar - blir så glad av alla snälla människor som stöttar och puffar en...



Gillar din översta LO här. Gillar slit och riv och speciellt din blomsamling i hörnet... Kul med så mycket olika blommor - sommrigt...



kramar Yoli

2008-10-29 @ 22:41:25
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: yoli

då måste jag berömma dig om än mer... Verkligen fint för första rivet!! hihi



Hoppas jag får se fler sådana alster av dig - å hur det artar sig... :D



kramar Yoli

2008-10-30 @ 00:37:17
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Anneth

Stora kramar och stora komplimanger till tjusiga LO's. Gillar särskilt den understa, hur du skrivit titeln och alla knappar runt fotot.

2008-11-06 @ 08:20:49
URL: http://www.lillnettan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0