Paket :-D

Idag har jag äntligen fått mitt paket ifrån Scrapgalen som jag beställde förra helgen och gissa om jag är glad även om det nog inte syns på mig...jag är nämligen riktigt förkyld, har ont i halsen och temperaturen har stigit lite granna men kan inte riktigt räknas som feber än...av detta så blir såklart  kroppen förfärligt trött så jag har bara orkat vara en sväng till Ica Maxi  i Sandviken idag och sedan var det raka vägen hem.
Blir nog inget scrappat idag men måste röjja lite i scraprummet för imorgon då min syster Eva kommer hit och ska sällskapsscrappa med mig på eftermiddagen.

Här kommer då bilder på vad jag köpt


Här är det: Crackle accent, Glossy accent, Tyll i 4 olika färger, Flower Soft  (Vintage Christmas & Sweet pea) + tillhörande lim. Dessa olika är nyheter för mig och jag är sååå nyfiken på att använda dem.
Sedan är det Fibres i gult och grönt, 3D-kuddar, blommor, Thickers Tinsel (röd & grön), rub-ons och en låda att altra


Följande är papper, jag köper alltid 2 papper av samma. På de papper med baksida visar jag båda sidor liggandes närmast varandra

Maja Design 6 olika mönster




Basic Gray    Wassail   



 Fa La La



October Afternoon



Papprena från Cloud9 Fiskars och alfabetena från October Afternoon


Mycket fint blev det och det kliar i scrappfingrarna...nedrans förkylning :-/

Ha det så bra nu allihop.

Kommentarer
Postat av: NetteR

Ååå så mycket läckert! Jag har förresten inte glömt bort dig, så post kommer att dyka upp, jag är bara lite senfärdig av mig S

Kram och krya på dig och gott nytt år!

2009-01-03 @ 13:31:26
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Bodil Ödman

Jädrar vad du har handlat. Maja Designs, Basic Grey Wassail (eller hur det stavas) och Fa la la har jag jobbat med. Helt underbara papper. Maja Design tillhör mina verkliga favoriter - hennes vinterlandserie är bara så ljuvlig. Skall bli kul vad du skall skapa av allt detta.

Kram

2009-01-03 @ 13:46:02
URL: http://www.frugredelinsdillen.blogspot.com
Postat av: sandra

Oj jisses så mycket roligt du har shoppat!

Trist bara att du inte känner dig riktigt kry.



Krya på dig fort så du orkar scrappa med allt nytt:-)



Kramisar sandra

2009-01-04 @ 19:15:17
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0