Backat:)

Japp idag har vi provat att backa runt hörn och det gick faktiskt hur bra som helst.
Kände på en gång när jag startat bilen att det skulle gå bättre att köra den idag och det stämde..jag är lättare på bromsen nu men kopplingen är fortfarande liiite svår.
Imorrn ska vi öva Stadskörning(placering i rondell, högerregel och sånt).

Nått som är jätte kul är att Cicki kommer öva teori med mig..hon var in och anmälde sig och betalade idag och bestämde sig för att ändå börja teorin nu fast hon ska göra det när hon börjar köra typ v 38 (tror jag det var, har ju sagt att minnet inte är vad det borde vara). Det är bara kul för mig för då får jag lite sällskap och hjälp.
Hon började redan idag, så vi har suttit nån timme och övat på vägmärken.

Ska nog börja gymma på Fitness...skulle köpa ett månadskort idag men då var tjejen(receptionisten(?) på lunch så jag får ta en vända dit imorrn istället innan lr efter lunch. Väljer måndadskort så jag får prova på först så jag inte betalar ett årskort också visar det sig att det inte var något för mig.

nej nu ska jag göra nått annat en stund innan jag går o hämtar Amanda och går till affären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback