börjat på gym idag:)

Landsvägskörning blev det idag och det gick också jätte bra...nästa vecka ska jag ha en lektion med parkering också ska jag få övningsköra en bana inför halkbanan. Den andra klassen som var inbokad nästa vecka bokade vi av och den ska jag istället ta innan uppkörningen så jag kommer ihåg allting...tycker det är så kul att han inte tycker att jag behöver fler än mina 10 lektioner.
 Blir en massa läsa nu framöver så jag klarar teoriprovet är riktigt nervös inför det för jag tycker inte om prov.


Igår köpte jag ett månadskort (300kr)på Fitness center och idag var jag dit med Cicki och Sarha och tränade övre delen av kroppen usch kommer få massa träningsvärk till imorgon. Vi har bestämmt oss för att träna där 3 ggr/vecka o nästa vända blir på måndag då ska jag träna nedre delen har jag tänkt.
De har också häftiga vibrationsplattor, 10 min på en sån är som 1 timmes promenad och jag ahr stått 2 vändor på en sån(en som uppvärmning och en efter träningen...borde nog ha stretchat lite också men får väl göra det nu istället.
Om det går bra med träningen den här månaden är det istället ett 1årskort som gäller(2000kr) ska bli skönt att känna att man gör något nyttigt..speciellt om man tar körkort då blir man ju annars ännu mer stillasittandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback