ny mobil

Lite klag på att här uppdateras för sällan.
Har iaf köpt en ny mobiltelefon en K810i och den är jätte bra...får se vad jag tycker om batteriet bara laddade den inför första användningen på fredagen och på lördagen hade jag den med mig på stan och lyssnade på radion när jag skulle hem...
...5% batteri var kvar när kvällen kom och Danne lyckades ta slut på dem genom att spela 2 ynka vändor tennis på mobilen.
Hoppas verkligen att det bara var p.g.a dålig uppladdning...laddade den iaf hela natten inför idag men har inte lyssnat på någe musik så det är mycket batteri kvar ännu.



Skulle återkomma om födelsedagen.

blev lite firande framåt kvällen då Cicki dök upp först och talade om att jag skulle få min födelsedagspresent på fredag när löningen kom (träffade henne på lördagen och ingen present ;-) )
Sen dök mamma, Mats, Eva och Elin upp fick 200kr på Bokia som såklart köptes upp på fredagen:-) och nej ingen bok utan scrapbooking grejjer.
Fick lotter av Dennis, Cattis, Anna och Nisse...jag vann 25kr.
Tårtan tog iaf slut snabbt så vi behövde inte tvinga i oss något senare.
Farfar ringde och grattade på födelsedagen....märks på honom att han börjar bli gammal nu vet inte hur jag ska förklara, det bara märktes när jag pratade med honom.


ja just ja Anna jag skulle hälsa från Tobias (Nu när jag kommer ihåg det) träffade honom på cityfesten(lördagen)
och Eva jag skulle hälsa från Sara också(René och Rézas dotter) oj vad hon har blivit stor, kände inte alls igen henne först.


Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen ska jag sova. Sååå nervös inför imorrn, ska ju köra på körskola för första gången. kl 8.10 har jag körlektion..inte så många vakna då som man känner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback