2 dagar kvar

 Idag har jag och Amanda bakat lite pepparkakor och Danne fick passa ugnen och se till att inte Amanda petade sig i näsan...ingen vill ju ha snorpepparkakor;-)
Jag har slagit in ytterligare ett paket idag, dammsugit, diskat, tvättat och handlat.
Just nu tar jag en liten paus i tv-tittandet men har "Tomten är far till alla barnen" på...passande film så här innan jul och helt knäpp är den ju med.

Måste ta mig tid att koka den där kolan också får se om jag känner för att göra det nu ikväll eller om jag gör det imorrn.
Idag fick vi veta att vi skulle vara i Järbo till 14.30 istället och det blev ju mycket bättre, nu slipper vi stressa:-)
Ska bli kul och komma upp dit en liten vända...vi ska nog titta in en vända hos Dannes farmor Runa en sväng innan vi ska till Norrbro också, titta lite på hennes nya lght.

Kom precis på att jag måste ladda batteriet till kameran för annars är det slut igen imorrn när den ska användas, måste ju få några fina julkort.

Amanda är bara såå nyfiken på paketen under granen.
 När vi hade varit iväg och handlat hennes julklappar så gömde vi dem när vi kom hem, när Amanda sedan kom hem efter att ha varit med Cicki ett tag så försökte hon dra iväg med oss om och om igenför att leta reda på julklapparna men det gick ju inte.
När jag skulle slå in dem så kom Danne och hon hem lite för tidigt och det var inte lätt att få ut henne ur köket ska jag säga.
Hon får öppna 2 paket från oss hemma på julaftonsmorgon och 3 st från min farmor och farfar, ska bli kul att se henne öppna dem:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback