Fortfarande Larsson

Nej, ingen kan kalla mig Andersson än så länge. Danne och jag var till Gävle igår för att fixa nytt id-kort åt mig(stod på polisens hemsida att om man inte hade giltig legitimation så kunde bl.a ens make legitimera mig) när vi kom till polsen visade det sig attde inte fått in informationen om mitt namnbyte utan jag stod fortfarnade som Larsson och var därför tvungen att ha med mig papper på att namnbytet var klart. 

Åkte då till Skatteverket för o ordna ett sånt papper men de hade då inte heller fått in våra papper från prästen. Jag är lite sur för om han hade skickat in dem på en gång efter vigseln i lördags så hade de varit framme på måndag o definitivt igår. Nu måste jga vänta på att de ska skcika hem ett papper för att sen kunna åka till polisen och skaffa id-kortet o efter det tar det ytterligare 5 dagar innan jag får hem kortet:-(
Kan ju inte byta mina andra kort heller förän jag har det nya id-kortet.



Amanda, Danne och Eva badade ute för första gången i år igår..Mandisen fick inte vara i så länge för hon blev jätte kall och blev såklart jätte arg,  men hade hon fått som hon ville så hade hon varit en isbit innan hon kommit upp ur vattnet.
Jag ville inte bada då det var på kvällen och jag inte kände att det var tillräckligt varmt, men idag har vi tänkt ta en sväng förbi Högbo och bada innan vi åker till Järbo för att fira Carolinas 17årsdag och då ska jag nog också bada...byta om kommer jag göra iaf*ler* har ju min nya bikini som jag älskar, har förövrigt inte haft bikini sen jag var...oj jag kommer inte ens ihåg när jag hade en sist.


Imorgon blir det Furuvik nästa. Amanda älskar att rida, red 3ggr på en häst som heter Mimmi förra gången vi var där så vi måste nog ha några 20lappar med oss.  Anna ska också med var många år sen hon var där nu..får se vad hon tycker. Anna du får skaffa säsongskort så kan du åka dit hur mycket du vill(det har vi gjort).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback