besviken

jo jag hade ställt upp allt så fint igår och trots att några lovat att komma så dök de inte upp, så vi satt i 4 timmar och hängde gubbe på whiteboarden lr ja blev lite avbrott för mamma och min moster kom förbi och tittade lite och syrran med sin kille(?) kom förbi en sväng.
Sålde en foundation iaf:-)
Men är väldigt besviken på att ingen kunde komma.

Kvällen tillbringade jag med Cicki framför tv...vi hade hyrt  The Best Man som vekligen är en sevärd film även om den var precis lagom seg i början medan vi åt tacos.
Vi var lagom sömniga båda två när klockan närmade sig elva så då gick Cicki hem och jag lade mig i sängen o läste en timme, men sen sov jag som en stock.
Är väldigt trött idag och det märktes imorrse..jag satte på tvn åt Amanda och gav henne välling sen lade jag mig på madrassen i vardagsrummet med 2 täcken på och sov där med lite avbrott då o då när Amanda ville ha uppmärksamhet.

Varit en sväng till Järbo och lämnat tillbaka bilen som Danne lånade igår och sen handlat lite.
Just nu håller Danne på och lagar mat..ska bli potatismos och köttkorv...mums va gott.
Sen ska han åka till jobbet och jobba 4½ timme sen hem o mysa i soffan  en liten stund:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback