Scrappat idag

Hoppas verkligen att det jag skriver inte hinner försvinna eller nått sånt dumt, blogg.se bråkar nämligen lite med mig.
I våran tråd på familjeliv har vi en utmaning med tema Kärlek och det kommer läggas ut en röstningstråd på fredag em så idag har jag jobbat för fullt så jag skulle ha en LO att skicka in...blev nöjd tillslut även om den var plåttrig till en början.
Kan inte visa den här förän omröstningen är klar.
Har gjort ett julkort också men det var inte lika fint..men kan knäppa en bild på den sedan och lägga upp.

Varit o matat änderna i Högbo idag och de blev så glada och var t.o.m mer vågade idag än de brukar...kanske får de inte så mycket mat när det är vinter. När Amanda stod och pratade och skrattade med en brödbit i handen så utan att hon märkte det så kom en and och nästan hoppade upp på henne och norpade hela brödbiten.
Det såg så roligt ut.

Nä ska titta på tv nu..Roomservice håller på och sen blir det dubbelavsnitt av Greys Anatomy..ska plocka fram lite skorpor o te till dess också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback