tvättat

Ja alla kläder blev tvättade iaf men fick noka in en ny tid på torsdag för att hinna tvätta alla sängkläder och gardiner.

Jag fattar inte hur jag ska ha tid med allt...ska ju ha öppet hus på lördag och jag hoppas att det kommer massor av folk..vet att det kommer 7 st iaf och sen borde ju de dra med sig några stycken.

Trotts att det var sista anmälningsdag har ingen hört av sig utan jag fick ringa runt till några för att försäkra mig om att jag inte ska strunta i alltihop.
Ska hinna köpa lite gott och paketera lite gåvor ochy planera extraprisermen helt klart kan jag inte göra förän på torsdag kväll efter att jag pratat med Sofie och jag vet vad jag kan låna och inte låna.

Amanda har varit på dagis sen 11.30 eftersom jag haft klass idag, hoppas verkligen att hon har haft kul där idag.
imorrn ska hon bara vara där på utfyllnadstid som det heter 9-14. Jag ska ha klass, men Danne jobbar lite annorlunda nu under november-december så hon behöver inte vara på dagis just då..på lördag ska hon vara på dagis 3 timmar mednas jag förbereder och har öppet hus och Danne sover efter att ha jobbat natt.
När han har vaknat ska han hämta Amanda och lyckas ta sig till Högbo för att äta födelsedagsmiddag som hans mormor bjuder på.

Nu ska jag snart gå och hämta busfröa..hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback