utmaningen

ja nu har de lagt upp utmaningen på Familjeliv, det tråkiga är att man måste vara medlem för att kunna rösta
men ni kan ju se bidragen iaf

http://www.familjeliv.se/Forum-5-179/m26988202.html

om man känner mig så vet man vilket bidrag som är mitt. Om du är medlem så gå in och rösta vet jag..på mig, någon annan ja ta det du känner för.



Jag var ut igår efter lite tjat från Cicki...det som fick mig att hänga med är att hon var schyst och bjöd mig på allt eftersom jag inte har några som helst pengar att lägga ut.
Vi hade jätte kul och 03.30 la jag mig i sängen och somnade nästan på en gång.
Idag är jag väl lite trött inget konstigt me det, men är iaf inte lika bakis som jag har varit de senaste gångerna jag varit ut.



skulle verkligen verkligen behöva städa men lusten finns inte där...det är ju ingen liten städning som ska göras heller utan storstädning inför advent och julen. ja men dte är ju långt dit tänker ni...men nej det är bara 2 veckor och tiden har en tendens att gå snabbare än man tänkt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback