Arg

Amanda mår lite bättre just nu tempen visade 38,1(hennes normala temp är 37,2). Men feber hindrar inte henne att göra bus. Är så arg eftersom hon vet att hon inte får tömma pottan själv och ändå skulle hon göra det idag också hällde hon ut allt på golvet. Jag som för det första städade igår och sen är det allmänt irriterande att hon inte lyssnar på vad man säger. Just nu har hon tv förbud...kanske kan få henne att leka lite istället för att stirra på tv hela dagen...höjer sig tempen så hamnar hon ju ändå i soffan till slut.
Hon är lite snuvig och småhostig(hostar på nätterna och har gjort det ett tag nu).

Vet inte vad jag ska ta mig till idag...är så uttråkad och Amanda riskerar att hamna i kläm för är jag uttråkad så blir jag ofta arg/irriterad...vet inte varför det blir så men så är det.
Kanske kanske kan hon låta mig vara en stund så jag för sätta mig och scrappa men det är inte troligt, hon följer efter mig som en liten hund.
Hennes allmäntillstånd är det inget fel på iaf hon är hur pigg som helst. Just nu åker hon runt på sin Nalle Puh-bil och leker att hon ska åka till Högbo och mata fåglarna.
Nä nu ska jag äta lite frukost börjar bli hungrig.

Kommentarer
Postat av: Neta

Det låter som om Du har lite problem med lilla dottern..
Men det brukar gå över..
Dom lär ju sig lite hyss här och där..
Men det gäller att tala om för dom att det är fel att göra så..
Just spotta har jag hört att många barn gör nu för tiden.. Konstigt...

Jag hann inte gå en promenad till Dig..
Igår hade jag ont i magen hela dagen..
Och idag har det kommit fer gratulanter..
Känns som om jag fyllt 100, för jag har blivit sååå uppvaktad..
Kul, kul..
Så vi ses en annan dag...
Hoppas Du fått en liten stund för Dig själv..
Det behöver man, även som mamma...

Kram och ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback