3 dagar kvar

En fisk till blev det iaf..en algätare som har fått namnet Tiger Woods..jaja jag vet jag är tjatig med all namn men det är så kul...kan man inte ha pälsdjur då får fiskarna bli substitut och de är jo roliga att titta på också :-)


Ja 3 dagar kvar till teoriprovet nervöst värre...jag gick igenom alla pärmarna på körskolan idag och det ,jag är riktigt urusel på är Stoppsträcka/bromssträcka  o sånt får gå igenom det en gång till med nån av lärarna innan provet tror jag.


Köpte 4 par långkalsonger, 1 pyjamas och 1 par vantar åt Amanda på Lindex idag,  och skaffade Lindex-kort också.
Ska köpa en "gubb"keps de har där också men när vi var där ville inte Amanda ha den men hon ändrade sig senare när jag talade om att mössan hon har är så dålig eftersom den ramlar av hela tiden.
Hon fick nya skor igår också...barn är så knepiga ibland, hennes gamla skor visade sig vara alldeles för små det var bara en mm kvar när de mätte åt oss i affären och ändå har hon inte klagat över att det gör ont. Danne har inte velat insett att skorna var för små trotts att vi fått kämpa för att få på dem på hennes fötter och när man känt framme vid tårna så har de nästan varit krökta.



Den 24:e(tror jag) så ska bilen in på en ordentlig koll...en massa fel som ska fixas på den. Den är t.ex väldigt dålig på att bli varm vilket inte är så kul nu när vintern kommer, bromsarna är jätte dåliga så de ska också kollas och det är antagligen de som gnisslar när man svänger lätt åt vänster också, nya däck ska vi också köpa i samband med det. Var säkert någe mer men kommer inte ihåg för tillfället.



Upptäckte för ett tag sen att Amanda blir åksjuk. Får hoppas att det bara är när man åker på kurviga skogsvägar och det hjälper nog inte att pappa kör för fort heller.

ojoj blev mycket idag men nu ska jag sluta iaf
puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback