Lagat mat

Ja idag har jag ytterligare en gång prövat mig på att göra korvstroganoff och den här gången blev det nog lyckat tror jag..har inte ätit den än eftersom den är glödhet fortfarande och när jag kollade till Amanda så hade hon somnat i soffan. Ni skulle bara se så gullig hon är. Hon får sova en liten stund så hon orkar med resten av dagen.
Danne jobbar 12 timmars denna helg så han kommer hem om drygt 2 timmar.

Har spelat sims2 idag. Var länge sen nu, men det beror mest på att jag vill spela men liksom aldrig tar mig för att göra det.
Scrappandet är det samma sak med jag vill så gärna men saknar inspiration, har lämnat in kort för framkallning och ska hämta dem nästa vecka så då ska nog inspirationen komma tillbaka.

Igår åt jag och Amanda lunch med Cicki på Malaysian Butterfly. De har sååå god mat där den friterade fisken är mums, så är också den halstrade kycklingen och biffen. Malaysisk kyckling åt jag där första gången och såsen den låg i var sååå stark så det kändes som att jag skulle bränna sönder tungan men god var den ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Neta

Det är Lasse och jag som promenerar...
Ibland går jag själv...
Men jag har koll nu på var Du bor...
Så jag ska kolla efter Dig när jag går förbi nästa gång...
Annars får Du gärna gå förbi här någon dag om Du är ute och går med Amanda...
Idag har vi ju haft dop i Stensätra kyrka..
Det gick jättebra..
Hugo skötte sig så bra...
Ha en trevlig helg...
Neta!
Vi bor på Alabastergatan 12...

Postat av: Neta

Då är det hos Balkefors eller?
Min kompis från Ljusdal är kusin med honom...
Ska gå in där någon dag och kolla..
Vad kostar det att träna där?
Hoppas allt är bra med Er..
Vädret kunde ju vara bättre, +1 i natt halv 3...
Jag hade sån halsbränna så jag var upp och drack mjölk då..
Hade väl blivit för mycket kaffe igår på dopet?!
Kram och ha de!

2007-09-16 @ 11:31:08
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Förstår att Du är mammaledig nu eller?
Vad gör Du annars?
Jobbar Du?
Jag är sjukpensionär sedan många år...
Jag hade egen handarbetsaffär i Hudiksvall...
Så jag stickar och virkar på beställning fortfarande...
Jag är också med i Röda Korset här och stickar och syr babykläder som skickasöver hel världen...
Jag brukar vara dagmatte till en Cavallier King Charles Spaniel, men jag har inte haft honom på ett tag nu...
Själv har jag också haft en sån, har nu en Cocker Spaniel som heter Elvis, men han adopterades av mitt ex när jag flyttade...
Ha de bra!

2007-09-17 @ 11:46:17
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback