Lillsjön igen

Ja idag tog vi ytterligare en utflykt till Lillsjön men denna gång följde Evas pojkvän Andreas också med, fast han var kanske inte så jätte glad över att inte få sova tror jag, men det är ändå alltid lika kul att ha honom med:-)
Denna gång blev det inge blåbärsplockande jag hade/har nämligen ont i några muskler i nacken o axlarna och det var blött också eftersom det regnat. Vi var där i ungefär 2 timmar sen åkte vi hem igen.


Går tillbaka några dagar i tiden:
I fredags  så försökte Cicki få tag på nån som ville följa med ut o festa lite och jag var bra sugen och de slutade med att jag hängde med ut. Drack inte så farligt mycket eftersom jag skulle på scrapmässa på lördagen och ändå tog det mer denna gång än tidigare och jag hade jätte kul och dansade häcken av mig inne på Kharma Lounge, antagligen därför jag har ont i nackmusklerna också jag gjorde väl nått dumt kast med huvudet.
Danne kom och hämtade mig(Eva sov över som omedveten barnvakt) vid 2 på natten så jag skulle kunna åka hem och sova i tid.
Väl hemma så var det avsminkning och sen stupade jag i säng och sov till 10.
Pallrade mig ur sängen eftersom jag så hemskt gärna ville gå på scrapmässan i Gävle. Mådde illa, hade ont i huvudet och var trött...hmm...tror att det kallas för bakfylla;-)

Mådde inte så super när vi åkte iväg heller men hade ändå jätte kul.
köpte mig en Cuttlebug(man använder den för att stansa ut figurer och bokstäver m.m) + cuttlekids alfabete,  4 papper(2 lika av varje), några loopybrads, Lacingbrads, brads(blommor), Scrapper´s Floss i 4 olika färger och en låda med höstlöv til de höstiga pappren jag köpt.

Nuhar vi bara lagom kvar för att leva denna månad och kan inte låna ut några pengar till en viss person.

får se vad jag ska hitta på nu
Ha en bra kväll iaf:-)

Kommentarer
Postat av: Neta

Här har nedräkningen till min födelsedag börjat...
Det blir fulla stugan på lördag...
Detta skulle jag hemskt gärna vilja se.. Har bara hört talas om det, scrap-book..
Har sett på Panduro i Borlänge, men fattar inte riktigt hur man gör?
Hur går det med körkortet?
Skynda Dig nu innan snön kommer, för då blir det en helt annan värld att köra i..
Lycka till!
Jaså, Du var ute och festade?!
Ja det behöver man ibland...
Blir väl något liknande här på söndag också kan jag tänka...
Det är många som ska sova över, så det blir folk i alla vrår...
Ha de så bra!
Hoppas vi ses snart!
Kram Neta!

Postat av: Neta

Lycka till verkligen, hoppas det går vägen...
Jo, jag fyller faktiskt 60 år, men det tror jag inte på själv..
Helt otroligt... Men åren rullar på alldeles för fort..
Men jag känner mig inte som 60...
Men det är bara att acceptera..
Väder och ålder kan man inte påverka sa alltid min f.d. svärmor..
Måste kolla upp det där med scrapbok, låter kul...
Vi hörs!

2007-10-02 @ 12:56:52
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta

Jag har tittat lite på Panduro som jag sa, men tycker det ser svårt ut..
Jag har väl dålig fantasi kanske...
Jag virkar och stickar (ofta efter mitt huvud) men sånt där verkar jag ha noll fantasi för...
Kan kolla hos Dig när allt lugnat ner sig här..
Skulle vara kul att se hur det går till..
Kunde ju göra nåt till barnbarnen, med deras foton..
Kram!

2007-10-02 @ 15:00:17
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback