Test....Full

Har just nu druckit en hel del och tänka jag skulle skriva detta inlägg för att se hur roligt jag skriver när jag är full vilket inte händer så jätte ofta...fast jag är fortfarande för nykter för att inte rätta mig själv om ni bara visste hur många fel jag egentligen har skrivit vid det här laget. Det känns faktiskt riktigt kul att försöka skrivca snabbt  just nu och går nästan bättre än när jag är nykter.

Vi har iaf jätte kul och vi är alla chockade och lite irriterade över att klockan är så lite för vi vill ut o dansa nu så det är musik med ordentlig bas och fönstren skallrar och Danne talade prcis om för mig att de leker med Amandas grodspel nu och ser vem som kan få grodorna attt hoppa längst.

Känner mig så snygg ikväll och det är en skön känsla ;-)

Hoppas att alla andra har lika kul som oss

men nu ska jag gå o ha lite mer kul
ses en annan  dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback