Grattis Amanda!

Idag fyller Amanda 3år och då hennes önskemål var att vi skulle sjunga för henne på morgonen så försökte jag själv genomföra det då Danne jobbar, gjorde iordning en bricka redan igår med en muffins + ljus, ett glas (som jag fyllde med saft på morgonen), 2 paket och girlanger.
Så när Amanda ropade på mig kl 7 så klev jag upp och kom in med brickan till henne medan jag sjöng:
Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är Amandas födelsedag
Hurra, hurra, hurra  Hurra, hurra, hurra
Den sjunger de i "Visst kan Lotta cykla" när hon fyller år.

här kommer några bilder från morgonen:

Amanda var jätte glad när hon öppnade första paketet som innehöll pärlor och gummiband
image70

Här öppnar hon nästa paket
image71

Ännu mera pärlor. Efter att hon badat så gjorde hon ett halsband och ett armband.
image72

Jag har gjort en rosa marsipantårta nu på morgonen och även hällt chokladglasyr över citronkakan jag gjorde igår och Amanda norpade bunken o slickepotten efteråt och då såg det ut såhär och tröjan fick jag byta sen.
image73

Kommer mer bilder och info om Amandas 3-årsdag senare


Kommentarer
Postat av: Anna

Här händer det mycket... :P

2008-02-05 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback