klädbytardag imorrn

Ja imorrn ska tydligen kooperativet utanför Järbo ha klädbytar dag vid 16.30 och Cattis skulle dit och sälja kläder och jag tänkte att  -Ja varför inte, har ju ändå en hel del av Amandas kläder liggandes i källaren och det är väldigt fina också. Så imorrn ska jag ta med mig allt till Järbo och så ska Cattis hjälpa mig märka dem i tid innan vi ska åka och lägga upp allt. Har aldrig lämnat kläder till nått sånt här så jag har ingen aning om hur det funkar men ska bli spännande att få veta, det tar ju också bort mina tankar från huset ett tag.

Kommentarer
Postat av: Neta

Oj, vad längesedan jag var in här..
Du har skrivit mycket..
Oj, vad kul med huset då..
Måste försöka ses innan Ni flyttar..
Vantar och sockar ligger här och väntar...
Ska försöka komma förbi någon dag när jag kör Vickan till skolan..Om Ni inte är hemma kan jag slänga in det i brevinkastet...
Ha de så bra!
Kram Neta!

Postat av: Neta

Men Du, tiden går så fort så snart är Du där...
Och det är väl bra att ha tid att packa sånt som inte används...
Man har mer grejor är man tror, det märks när man flyttar...
Jo, jag ska komma ngn dag... Vill träffa Er innan Ni ger Er av...
Kram!

2008-01-21 @ 09:34:22
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback