Utmanad av min syster Eva

Så fort du läser detta
har du blivit utmanad att svara på alla frågor!


Namn: Leena
Födelsedag: 22 augusti
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrun
Längd: 169 cm
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 40-41
Är dina föräldrar skilda: Ja
Sport: Måste det finnas?
Årstid: vår och höst


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Blivit dissad: ja
Föreställt dig ditt ragg naken: Jo det har jag nog...
Skolkat: Jodå fast oftast var det inte medvetet
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Nej
Använt droger: Nej
Retats: Ja

THIS OR THAT
Cider/Öl: Cider
Pepsi/cola:  Cola
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/veg: Kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/Nike: Jag tar det jag tycker om för tillfället
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
MTV/VHL: mtv


SENASTE DU
Skrattade: Idag
Grät: Idag när jag läste om en pojke som blivit påkörd i Gävle
Filmen du såg: wow vilket kort minne jag har..vet faktiskt inte
Tuggade tuggummi:  Idag i bilen
Drog ett skämt: Sällan jag drar några skämt så jag ahr ingen aning
Sjöng en sång: ???


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: japp inflyttningsfest;-)
Rökt: nej
Tagit droger: nej
Kysst någon: ja :-*
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Ja min man
Sovit bredvid någon av samma kön: nej
Bakat: Gjorde en rabarber och jordgubbspaj med min dotter härom dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback