Ny ägare? snart förhoppningsvis.

För någon dag sedan lade jag ut en annons på Blocket eftersom vi inte kan behålla Filippa p.g.a min allergi...några stycken har hört av sig men vi får se hur det går...jag hoppas att den första som hörde av sig ska ringa igen idag och komma och titta på henne för den andra som är intresserad bor i Sundsvall och det tar ett tag innan de har möjlighet att komma hit.
Jag vill verkligen hitta ett bra hem till henne och vill inte ta den första som kommer hit såvida det inte känns bra då.

Så fort jag har hittat kameran så ska jag också lägga ut våran vagn en Brio Duo -04 till försäljning...vad tror ni är det för mycket att vilja ha 2000.- för en vagn i bra skick?
Ska lägga ut sulkyn också men den vet jag inte vad jag ska ta för..blir väl några hundralappar bara, Amandas gamla säng ska också ut för försäljning men det är också bara  för nån hundralapp.
Ska bli skönt att bli av med lite grejjer.




Idag är det ca 10+ grader ute...det blåser en del men solen är framme.
Måste ta mig i kragen och göra kortet till pappa idag...han fyller ju 50 imorgon och på förmiddagen har jag inte tid för då ska jag på Fackets dag i Högbo, hade hoppats att någon ville följa med mig dit men det är visst omöjligt så det får väl bli bara Amanda och jag om jag orkar åka...måste ju ta bussen till Sandviken och sedan kan jag norpa bilen av Danne för att köra ut till Högbo.

nu tog det helstoppp...vet inte alls vad jag ska skriva..........................................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback