sovit

jag hade tur..natten gick rätt så smärtfritt och jag har mestadels sovit som en stock. Ibland har jag däremot fått torka ur ögonen med en kall blöt handduk lr lagt den på ena ögat ett tag för att kyla ner.

Är öm till tusen i ögonvrårna så jag knappt kan nudda det utan att det gör ont.

Trotts att jag har sovit rätt så bra så är jag ändå så slut  i kroppen idag...men det är kanske inte så konstigt när ögonen krånglar så här....de blir ju trötta av det hela också.

Ögonen kliar inte så jätte mycket än men jag känner tat det är påväg så jag måste ha i ögondropparna igen.

Hoppas att ni får en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Har allergi i familjen, under julen så blev en familjemedlem dålig kände av allergin. Började äta sina vanliga tabletter samt nässpray. Inget hjälpte, tog då kontakt med allergisköterskan på sjukhuset, hon sa att du skall prova något nytt, gjorde det och blev genast bättre, kroppen kan bli imun mot det allergena i mediciner om man äter under perioder. Man lär sig något nytt hela tiden. Hoppas du lärt dig något om detta denna gång nu då, att du inte kan ha djur. Tråkigt men bara att vara realist. Trevlig helg

2009-01-16 @ 15:50:28
Postat av: Scraptroll

Jo visst har jag lärt mig en läxa. Hoppas allt gick bra för din familjemedlem.

Postat av: Anna

Nej det är inte många som ser hur ont det gör. Mamma ser, hon vet ju hur det är, och läkaren jag var till sist såg - fast att jag inte visade, men han sa att det syntes i ögonen. Kan nog vara så. Jag tror det är extra svårt för folk att förstå hur ont det gör när det inte syns. Kan gissa att många på mitt jobb bara tror att jag pratar skit, men vissa ser hur det är och är till stöd.

En annan är ju envis och jobbar på tills tårarna i princip inte går att hålla borta, men oftast dröjer dom tills jag kommer hem.. Hmm.. ska nog skriva ett blogginlägg istället för att skriva allt här :P



Hoppas det blir bättre med ögonen snart! Fixat någon annons på Råttan än? :)

2009-01-17 @ 22:28:30
URL: http://notyourlife.blogg.se/
Postat av: neta

Tråkigt med ögonen, hoppas Du blir bra snart..

Min förkylning är nu snart helt bra, men lite huvudvärk har jag fortfarande...

Det tog 2 1/2 vecka innan jag kände mig frisk.

Idag har vi varit till Valbo och köpt lite sladdar m.m.

Såg inte Dig/Er där, hi hi...



Kram och ha de bra!

2009-01-18 @ 13:25:08
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback