svullna ögon

Nej det blev inget med den nya medlemen i familjen...när jag vaknade imorrse så var mina ögon alldeles svullna och kliade nått fruktansvärt ,ett symptom som jag aldrig haft förrut.
Ärtan bor nu iaf tillfälligt hos min syster då jag var tvungen att få honom ur huset kvickt.
Trotts tabletter så går inte klådan över och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Vi håller på och städar huset också för att få bort så mycket som möjligt..vilken tur att vi har en sådan vattendammsugare som även renar luften m.m m.m

Nej nu måste jag skärpa mig...måste inse att inga pälsdjur får komma in hos mig mer...för någon som aldrig varit tvungen att vara utan djur som de tycker så mycket om kan inte förstå hur det är även om de gärna vill tro det.


skadeglädjen skallar det är jag säker på men det är inget jag behöver höra något om...jag mår tillräckligt dåligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Du kanske behöver en annan tablett, finns allergi tabletter med olika sammansättningar, så en sort är bra åt vissa saker och en annan åt något annat, ring runt till dina vänner o familj o fråga efter andra tabletter än dom du tar samt lite nässpray. Ta tag i detta nu så ska du se att det blir bättre.Dom flesta allergi medicinerna finns desutom receptfri på apoteket nu.

2009-01-10 @ 20:25:28
Postat av: Neta

Tyvärr så gillar jag inte råttor... varken tama eller vilda...

Dottern har haft alla möjliga djur, bl.a. råttor... nu har hon 2 gerbiler och 2 katter..

Synd att Du är allergisk i a f... Inte kul när man vill ha djur..

Tack jag ska krya på mig, men detta verkar ta sin tid..

Kram Neta!

Postat av: Eva

Hej igen. Mamma sa något om andra tabletter, du kanske kan prata med henne?

2009-01-11 @ 00:34:52
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: scraptroll

jo det finns säkert fler tabletter som kanske skulle kunna fungera men så jobbigt som det blev nu vill jag inte vara med om igen.

Den andra anledningen till att jag måste inse att det inte fungerar är för Amandas skull...hon får upp hoppet när vi köper ett djur och sedan fungerar det inte...vill inte att hon ska behöva bli besviken om och om igen. Som tur är har hon tagit det bra den här gången eftersom jag noga talat om för henne varför det inte fungerade och även förberett henne på det innan.



Ögonen är inte helt bra än heller men bättre än igår.

2009-01-11 @ 13:43:34
URL: http://mylifeon.blogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback