Bättre för dem men sämre för mig

Ja lilltösa bråkade lite igår kväll men sen sov hon lugnt fram till 3 då blev det lite småbråkigt med hostan igen så hon fick Ventoline och sen somnade hon om efter ett tag igen med lite envis hosta.

6.40 var hon upp imorrse och skulle absolut inte sova mer, så då fick hon sätta sig framför tv: n och jag gick och la mig igen.
Danne klev upp nån halvtimme-timme senare och lät mig sova och jag säger bara gu vad skönt att få sova ut efter gårdagnattens krångel med Amanda(hon låg och hostade konstant hela natten så jag inte kunde sova).
Idag är iaf lilltösa bra i ögonen igen, hon hostar inte lika mycket och är inte lika snorig heller såvida hon inte får vredesutbrott som just nu vill säga.

Danne verkar också vara så gott som frisk men har lite förhöjd temp. fortfarande men har inte tagit några värktabletter sen igår så nu kanske den lägger sig efter att få arbeta som den ska.

Hos mig blir bara symptomen värre för tillfället...rinner i näsan hela tiden och jag är lite små öm och det kittlas lite i halsen....men jag hoppas för fullt att det ska gå över till på måndag.

Idag har vi tänkt åka och köpa julklappar men skulle behöva en barnvakt till Amanda och det är tydligen inte det lättaste då alla har fullt upp, är rädd för att bli smittad, lr jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback