Pysslat

Ja igår så pysslade jag...det blev 12 st kottomtar Amanda hjälpte mig göra nån ockå

image53

och fanerhjärtan som jag har målat som pepparkakor

image54

Ska måla några grisar också men får se vad det blir av dem.

Var på och såg 2 luciatåg igår det första kl 8 på Amandas dagis

image56

Det andra var Eva som uppträdde för gymnasieskolan men mamma och jag smet in där ändå och satt längst bak. Därav de suddiga bilderna. Den röda pilen talar om vart hon är:-) Hon hade ett litet solo också och det gick jätte bra. Men vi som satt där bak blev lite irriterade på ett antal ungdomar som klämt in sig i hörnet bakom oss och satt och skrattade och babblade och hade ringande mobiler under hela framträdandet. Vi slängde irriterade blickar påd em men de brydde sig inte.

image57

image58

Kommentarer
Postat av: Charming man

Längtar du till julen? :D

Postat av: Uppdrag S.o.S.

Gud vad söta tomtar.

2007-12-14 @ 14:07:05
URL: http://uppdrag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback