mer tid

Känns som att jag har minimalt med tid just nu, det är så mycket som ska göras.
Måste pyssla ihop inbjudningskorten som ska skickas när som helst (japp, har beslutat mig för att scrappa dem:-). De kommer bli sååå fina ;-)

Sen har jag haft en klass idag och sen försökt ringa o få tag i 30 personer...har fått en 30/24 utmaning av min director Sofie, det innebär alltså att vi ska få tag på 30 och föröska boka 30 klasser inom 24 timmar..alltså mellan 12.00 13/2 - 12.00 14/2. Men kom på att jag glömde fråga om personer som inte svarar får räknas jag har nämligen ringt 20 pers som inte svarat och sedan ringt 15st som svarat. 

På förmiddagen passade jag på att ta en 20min promenad och göra 15 sit up´s sen har jag spelat Sims2 Djurliv nästan hela dagen...kan ju tillägga att Amanda var på dagis mellan 9 o 14.

I morgon ska jag lämna Amanda på dagis 9.30 sen har jag tänkt åka direkt till arbetsförmedlingen då de kräver att jag ska komma dit senast imorrn efter att jag tidigare inte kunnat m.m. Blir stressigt bara eftersom jag har hudvårdsklass kl 14.00, ska ringa flera samtal och mycket annat.

Ska ringa en kompis o se om hon kan vara barnvakt den 7/3, för jag ska ha en klass i hemma hos en kund i Hofors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback