support H*****e

För ett antal veckor sedan kollapsade min bärbara dator totalt, gick till slut inte att starta upp den i överhuvudtaget. Så Danne ringde supporten och de kom och hämtade den. 
I förrgår kväll fick vi tillbaka datorn och jag var jätteglad eftersom de inte raderat något som låg på den innan. Använde datorn igår men när jag skulle starta den idag...kaputt...tryckte på knappen och det enda som hände va att den börja lysa fläkten satte igång och sen dog den igen:(
Ringde Danne på jobbet och han bad om tel.nr till supporten.
Sen ringde han upp mig igen och talade om att de skulle hämta datorn innan onsdag och att vi inte skulle behöva stå i kö utan att de plockar in den på en gång och det är ju skönt.

Längtade så efter att kunna lyssna på min musik som ligger på datorn och att kunna spela lite sims2 men nej nej*blä* hoppas den funkar den här gången annars får de banne mig byta ut hela datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback