jobbat igen...

....tyvärr blev det inget sålt men killen ville följa med till Gävle för att testa det nya MK Men? Serien + herrdofterna så det får bli 28/5 på våravslutningen. Har skickat iväg nyhetsbrevet med info om dem också.

Amanda står i duschen efter att ha ätit pannkakor med glass*nej det blev inget igår trots allt*
Ska nog åka en vända till affären när hon är torr och påklädd för vi behöver köpa hem lite juice.

jag är så trött och vet knappt vad jag gör med mina dagar..lite har man väll städat iaf men känns som att jag inte har någon egentid...bio är ju min o Dannes egentid och det blir det ingen förän om ytterligare nån vecka. Men sen vill man ju gärna bara kunna sitta en stund utan att ständigt behöva kolla Amanda tyvärr funkar ju inte det när man är föräldrer om man inte har snälla släktingar som vill ta henne nått dygn.

Har börjat scrappa och det är jätte kul men så fruktansvärt dyrt här ser ni min första LO(=Layout)

image8

image9


image10

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag älskar din bok, hoppas du orkar göra klart den också :P

Postat av: My life

problemet är inte orken snarare pengarna;)

2007-05-18 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback