varit ute i snön

Idag lämnade Danne Amanda på dagis och medan jag sov gjorde han iordning helgskinkan jag köpte igår(De hade billiga färdigkokta på Ica Supermarket 29,90kg), sen ringde telefonen och Danne kom in och talade om att han skulle åka till Järbo och hjälpa Dennis att sätta dit de sista golvlisterna.

Jag sov vidare men 10.40 ringde min mobil  det Marianne (Amandas dagisfröken) som ringde och talade om att Amanda hade jätte ont i magen, så det var bara att stiga upp och gå och hämta henne.
Jag talade om för dem att hon varit hård i magen och inte gjort ifrån sig på flera dagar så då vart de lugnade då det tydligen går magsjuka på dagis. När hon väl kom hem så åt hon 10st pepparkakor och sen blev det sprutt i magen så nu mår hon bra igen.

Nu har vi nyss kommit in efter att ha varit ute i detta härliga snöväder. Vi var till lekparken och gungade och byggde en snögubbe och såklart drog jag Amanda i pulkan fram och tillbaka.

Verkligen härligt med all denna snö men man får hoppas att det kommer lite vid jul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback