Nää

som många av er säkert trodde så klarade jag inte av 2 veckor på pulver-diet...jaja ni fick rätt. Men jag bryter inte mönstret helt utan äter på regelbundna tider , nyttigare och bara godis på lördagar(alt 1 ggr i veckan).

Här kommer en bild på min och Amandas supergoda mackor som vi åt till 15-melliset:
på min (till vänster) är det lite smör, isbergssallad, 1 skiva ost, 2 skivor rökt kyckling och 4 skivor gurka.
på Amandas(till höger) som hon förövrigt komponerat själv är det smör, isbergsallad, 3 skivor ost, 2 skivor leverpastej och 4 gurkskivor
image27
Till detta så hade Amanda ett halvt glas mjölk och en apelsin.
Jag tog en kopp grönt te(ja lite lite socker i blev det) och en passionsfrukt
Gott som bara den var det iaf :-) 



Lite bilder från när Amanda och jag var ute med vagnen den 13 september
image28

image29



några bilder från färden ner till stan den 14 september

image30
Självklart skulle Sofia(dockan) följa med

image31
Amanda och Cicki på bussen

image32
Vi träffade på Cattis och Nisse på stan och de följde sen med hem till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback