fint blev det

Ja när vi väl satte igång med jordgubbslandet och lassandet av jord så titta faktiskt solen fram och det kom bara några få stänk med långa mellanrum.
Har fått mycket gjort idag och det är så skönt...men måste sätta revorna vilken dag som helst kanske imorrn men ska på Cityfesten en stund mitt på dagen.



Den 22 augusti fyller jag 25 år och då bjuds det på tårta såklart för de som känner för lite fika men...
...den 23:e blir det party party här hos mig....vänner och familj som känner för att parta lite och sedan gå ut på Lobby(vi tar bussen in till stan) får gärna komma hit och äta mat först...såklart får ni ta med maten själv, grillvänlig mat om det passar er för här kommer grillen vara igång.
Sprit och annan dricka står ni också för själva och vi vill gärna se glatt humör på alla som kommer hit men sup er inte för fulla så ni sedan inte kan hänga med ut på krogen för dte blir bara tråkigt för alla parter.

Kommentarer
Postat av: Neta

Oj då får jag gratulera redan nu...



Jag bor på 12..

Då förstår jag vilket hus de flyttat till...

Är bara 1 som varit till salu senaste tiden...

Då ska jag kolla in henne... ler



Hallon är gott.. det vill jag alltid ha i frysen.. till tårtor m.m. under vintern..



Ha de bra!

Kram Neta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback