Grattis till mig själv!

Ja man måste ju kunna gratulera sig själv också när man fyller 25 år. Idag kom farmor och farfar förbi och hade med sig  en bukett vackra trädgårdsblommor och hör och häpna 1000kr i ett kuvert som jag kan köpa vad jag vill för och såklart kommer det gå åt till scrappmässan men självklart vill jag fortfarande gärna ha fler bidrag till den eftersom prylarna är så dyra.
Mamma, Elin, Anna och Per har precis åkt hem och av dem fick jag en Bollkryss(blomma) i en zinkhink och den står så fint på trappen och ett bidrag på 800kr till våran bröllopsresa som måste bli åtminstonde betald inom ca 1½år eftersom presentcheckarna går ut i datum på våren 2010.  

Imorrn ska det festas *Jippie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback