läser du...?

ibland funderar jag faktiskt varför jag fortsätter skriva här inne om vad som händer i mitt liv....hur många är det egentligen som läser det jag skriver? Nej, egentligen så skriver jag ju inte för någon annans skull utan för min egen men det kan ju ändå vara kul att få några inlägg då och då om det jag skrivit och det tror jag att de flesta bloggare håller med om.

Igår drog ett riktigt ruskigt åskoväder över oss men det tog inte så lång stund innan det passerat och det blev så mycket skönare i luften efteråt.
Jag tycker att blixtarna här har blivit mycket värre än tidigare för då såg man mest att det blev ljust på himlen, men nu kan man se långa blixtar som nästan går ner till marken och även armarna som kommer från dem.
Någon mer som lagt märke till detta? blixtarna påminner mer om bilderna från USA när de fotats där.

Idag har jag varit hemma...plockat lite och städat undan.
Min faster Annelie och min kusin Tobias kom förbi en sväng och tittade på huset, pratade och fikade.
Danne var inte hemma men fick beröm för sina bullar ändå(han bakade igår) och de tyckte också att våran hemmagjorda rödvinbärssaft var härligt törstsläckande och inte för söt...sådana kommentarer gör att man blir glad :-D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, har också reagerat på blixtarna. Dom blir bara häftigare och häftigare ;)

2008-08-01 @ 22:07:01
Postat av: Eva

Jag gillar inte ovädrerna på sommaren, det är mycket tystare på vintern. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback