Vanlig dag

Ja idag är jag lite piggare än jag varit de senaste dagarna...tog mig i kragen och plockade undan allt som låg och skräpade sedan var det fram med dammsugare och skurhink så nu är det så gott som rent över allt.
Just nu står det en rabarberpaj i ugnen...mmm det ska bli gott att mumsa på den sen.

Imorgon ska det vara någon sorts marknad vid Kvarnbacken här i Storvik...nyfiken som jag är så ska Amanda och jag självklart dit, hoppas att det finns mycket att titta på. Danne jobbar 12timmars helg.
På söndagen ska Eva sitta barnvakt och jag ska åka hela vägen till Hudiksvall för att hämta Cicki och alla hennes grejjer inkl. en cykel,hon jobbar sista dagen idag hoppas verkligen att hon får en bra dag men det tror jag då de skulle äta pizza och hon skulle bjuda på tårta.
Får se hur det går att köra dit har aldrig kört så långt på egen hand och man blir ju så lätt trött när man kör bil...blir nog en del onyttigt godis med i bilen som en liten distraktion till tröttheten.

Amanda sitter just nu och målar med vattenfärg inne på sitt rum vid skrivbordet som vi röjt av...hon hade ju lagt så mycket grejjer där men nu är dte rent och fint på hennes rum också:-D

Kommentarer
Postat av: Neta

Jaså Du ska till mina hemtrakter, jag kommer ju från Hudik..

Det tar 1 1/2 timme bra precis, men ta gärna en fikapaus vid Tönnebro..

Det är skönt att sträcka på benen.



Kör försiktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback