återbesök

Jaha ja. Det blev inte mycket juligt gjort idag...men har försökt skriva alla adresser på julkorten eftersom de ska iväg imorrn.

Idag har jag varit till läkaren på återbesök. Jag var ju dit för yrsel och han hittade en hörselnedsättning på mitt vänstra öra...det visade sig idag att den inte blivit bättre och han har ingen aning om varför jag har den så nu skulle han skriva en remiss till "öron"...han skickade också en ny remiss till dietisten eftersom jag tog helt fel på den tiden och missade den.

Amanda var hos Cicki under tiden jag var hos läkaren och sedan hämtade jag upp båda två och så åkte vi till biblioteket , Rusta och Dollar Store.
När jag lämnat av cicki hemma så åkte jag och amanda vidare hem till Anna och Per och vi hade tur för de skulle precis till att börja med maten och vi blev bjudna på spaghetti och köttfärssås(mumsigt var det trotts alla "konstigheter" ,-) ) och sedan glass till efterrätt. 

tog en sväng förbi affären för att handla lite och sedan hem där Amanda provade sitt nya tefat och det tyckte hon var jätte kul...hon åkte nästan uppifrån trappen och ner till vägen.

Jajja nu är det läggdags

go natt

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Konstigheter i köttfärssås? Vad kan det vara för konstigt i sådan. Själv har jag stressat runt i Gävle idag för en del klappar, men det fattas ännu så det får nog bli shopping en sväng till innan jul.Lutar åt hämtpizza ikväll, bara jag o minsta barnet hemma, de andra 2 valde mormor ikväll, för nå tomtemys på skogen. Annars närmar det sig med stormsteg, men det är så städat o mysigt här hemma, och luktar gott. Ha en bar tisdagkväll , det ska jag ha .

2008-12-16 @ 17:40:48
Postat av: Scraptroll

Ja det var paprika, majs, lök och 1 burk med creme fraisch vitlök och nått mer med vitlöksskmak också sen var det säkert något mer som jag missade.

Enligt mig så är det inte sådant i köttfärssås och vi brukar iaf inte ha sådana saker i våran så då är det lite konstigheter ;-)



Ja att få ihop julklappar kan vara ett himla sjå men jag tycker det är kul att hitta det där speciella.

Ja julafton närmar sig med stormsteg...bara drygt 1 vecka kvar...mysigt med all snö ute nu också :-)

Tack detsamma!

2008-12-16 @ 19:11:04
Postat av: Anna

Krossade tomater med vitlök i var det ;) Finns ju massor med gott man kan ha i köttfärssåsen :P Sen ska man ju ha aromat och ketchup på också :P

2008-12-16 @ 19:49:25
Postat av: Eva

Mat ska ju ha konstigheter i sig, bara det blir gott. ;P

Postat av: Martina

Han fick filmerna i födelsedagspresent ett år. Men har bestämt för mig att boxen var från cdon eller ginza.

2008-12-17 @ 11:02:37
URL: http://tinnaninna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback